CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En ufak boğaz rahatsızlığında hemen pastil atarım bir tane. Bu sayede çoğu rahatsızlığı önceden engellemişimdir.
Ayrıca, kırgınlık halinde Umca solüsyon kullanırım, iyi gelir.
Geçmiş olsun.
bende seviyorum pastili,bendede işe yarıyor.yada bana öyle geliyor,bilemiyorum.biçok eczası tanıdıgım var,boşa para veriyorsun buna diyor hepside.bakkalda satılan normal naneli/mentollü şekerden bi farkı olmadıgını söylüyorlar.ama psikolojikmidir nedir bilmiyorum,bana yarıyor gibi geliyor