BU bilkgiyi ısrarla sitelerinin hiçbir yerlkerine koymamalarını anlamıyorum. Yine ayıo keza sitede hiçbir yerde S.S.S bölmüü göremiyorum her şey için ticket ile rahatsız etmek durumunda kalıyoruz.
Mail olarak gönderiyorlarmış hocam. Ama haklısınız. Belki koymamalarının sebebi saldırı vs oluyordur.