orhansinane adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yoklama Kaçağımıyım ?
15
●628
- 11-12-2022, 04:15:03Çok teşekkür ederim hocam. Vallahi rahatladı biraz içim. Yedek subay olabilme ihtimalim yine düşük lakin, bu ihtimalimin bile gitmesi psikolojik olarak ekstra üzüyor tabi. Tekrar teşekkür ederim.
- 11-12-2022, 11:05:59Yoklama kacagi olsanizada yedek subayligi tercih edebiliyorsunuz. Basvurularinizi edevlet uzerinden yapiniz.
- 12-12-2022, 00:51:06Yaşım geçiyor hocamKeyCodE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
28 yaşındayım. Yani artık son raddiyeye gelmek üzereyim. Zaten müsait bir vakiti kolluyordum askere gitmek için, o da ailevi durumum biraz düzene girince gitmek istedim. Onda da erken bir bildirim karşıma çıkınca panik yapıyor insan ister istemez.
- 28-12-2022, 15:24:02Konuyu güncelledim. Şu an askerlik başvurumu yaptım çok şükür. Mayıs celbine attılar. Tüm işlemlerim tamam. Sınıflandırma bekliyorum. Mayıs ayının sınıflandırması da muhtemelen Mart'ta falan çıkar. Değerli cevaplarınız için herkese teşekkür ederim.
28 yaşındayım. Yani artık son raddiyeye gelmek üzereyim. Zaten müsait bir vakiti kolluyordum askere gitmek için, o da ailevi durumum biraz düzene girince gitmek istedim. Onda da erken bir bildirim karşıma çıkınca panik yapıyor insan ister istemez.