Whitelord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bende bikaç gün önce 680 TL drone aldım aliexpressten vergiyi sipariş verirken ödedim. Gümrükte sorun yaşar mıyım sizce? İstediğim drone tr de yok
bu konularda pek bilgim yok hocam açıkcası,2019da almıştım en son yurt dışından ürün işte bu da arkadaş için aldıgımız bi üründü ondan sonra ilk defa.dedigim gibi oldu,ürüne el koydular ve sonuç olarak 6-7k o parası,bu parası,şu parası diye fiyat çıkardılar sonuç olarak. dedigim gibi gümrük vergisini zaten ürünü alırken vermiştik.ürüni iade edelim dedik,el koyanlar onun için dahi ürünün fiyatından çok para istedi haliyle,alın ürün sizin olsun diyip bıraktı arkadaş ve 700-750 tlsi çöpe gitti.umarım sende sorun çıkmaz,sanırım artık tamamen şans işi bu konular.