• 08-12-2022, 21:35:07
    #1
    Merhaba,

    Kararsız kaldım, şu üç bilgisayardan hangisini almalıyım? Kullanım amacı: Grafik Tasarım ve ayrıca ufak tefek video işleri ve nadiren 3D işler.

    HP için Tıklayın

    Asus için Tıklayın

    Dell için Tıklayın
  • 08-12-2022, 21:36:51
    #2
    Hphocam marka olarak aralarinda pek fark yok icerik olarak fiyat olarak hp
  • 08-12-2022, 21:39:04
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Kararsız kaldım, şu üç bilgisayardan hangisini almalıyım? Kullanım amacı: Grafik Tasarım ve ayrıca ufak tefek video işleri ve nadiren 3D işler.

    HP için Tıklayın

    Asus için Tıklayın

    Dell için Tıklayın
    Hp daha yeni nesil
  • 08-12-2022, 21:43:32
    #4
    HP Victus kullanıyorum, memnunum. Asus'u tam bilmemekle birlikte HP'de DDR5 ramler var yani yeni nesil. Bilginiz olsun.
  • 08-12-2022, 21:48:15
    #5
    linklere bakmadım ama asus derim
  • 08-12-2022, 21:53:33
    #6
    hp ve dell allaha yakın bana uzak olsunlar ötekini denemedim.
  • 08-12-2022, 21:55:50
    #7
    dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hp ve dell allaha yakın bana uzak olsunlar ötekini denemedim.
    Neden hocam şikayetiniz nedir?
    • dertliA
    dertliA bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 08-12-2022, 21:56:10
    #8
    marka olarak 1 HP. 2.DELL asus tayvan malı bir şirket.kaliteli bir markadır ama tayvan malının bu kadar hemen hemen aynı seviye kadar pahalı olması bana garip geliyor.MSi markasıda aynı şekilde tamam kalite ama tayvanlısın kardeşim amerikalaı avrupalı değil. bariz ucuz olsun ürünlerin
  • 08-12-2022, 21:59:20
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden hocam şikayetiniz nedir?
    hplerin ramleri masusepad dedikleri yerin altında oluyor kasa metal bile olsa bazen tek elle ordan tutunca içerisine basınç oluşuyor bu da onların çabuk zoulmasına sebep oluyor. iki tane hp vardı farklı modeller biri pavillon idi. dell ise o da iki tane eskittik ikisi de fandan gittiler. üçüncüsü 2 sene oldu onda da aynı sorun var. aşırı ısınıyor şuan dizim yanmak üzere ne yapsam bilmiyorum.