marka olarak 1 HP. 2.DELL asus tayvan malı bir şirket.kaliteli bir markadır ama tayvan malının bu kadar hemen hemen aynı seviye kadar pahalı olması bana garip geliyor.MSi markasıda aynı şekilde tamam kalite ama tayvanlısın kardeşim amerikalaı avrupalı değil. bariz ucuz olsun ürünlerin