kadersiz35 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Üretime başladım fakat satış yapamıyorum.
15
●920
- 06-12-2022, 00:20:27Hocam maliyeti düşük demişsiniz ama PTT Kargo bile 0-1 Desi aralığını 28-30 TL aralığında gönderiyor 35 TL + Ücretsiz kargo ürün satıyorum bu ürünün bana maliyeti zaten 2-3 TL 30 TL kargoya veriyorum 2 TL kazanç için bu işi yapıyorum. Ek olarak aynı şekilde iş yapan firmalara baktığımda aynı ürünler 50 TL'den satılıyor ve alıcı ödemeli kargo ile tabi satış yapıyor mu yapmıyor mu orası meçhul yorumunuz için teşekkürler.by_ala adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-12-2022, 00:20:54Haklısınız maliyet ve kazanç söz konusu kargo ile gönderim yaptığımız için sadece gerçekten çok bir kazanç olmuyorNospix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-12-2022, 00:35:13buraya bir fikir vermeye geldim bu film sahnesini izlemeni istiyorum konudaki diğer hocalarımızda dile getirmiş ama bu şekilde göstermek daha akılda kalıcı kafana yatar diye düşündüm
https://youtu.be/EwcU65XOtGM - 06-12-2022, 09:09:06Kargo ile değil letgo dan satın hocam ayrıca kargoyu anlaşabilri veya shopier gibi sistemlerden fiyatını düşürebilirsiniz . Müşteri bunu kargo dahil diye sizin gibi hesaplamaz o rakam aldığı ürünün değeri olarak hesaplar ve almaz. İşi yapan firmalara örnek verir misiniz incelemek isterim ürünleriniC4N34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle