Konu
Üretime başladım fakat satış yapamıyorum.
06-12-2022, 00:20:54
#13
C4N34
Nospix adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
3D Baskı direk basılıp satılması çok zor hocam. Zımpara atıp boya vs. yapmanız ve süslemeniz gerekir. Bu haliyle ben almam.
Haklısınız maliyet ve kazanç söz konusu kargo ile gönderim yaptığımız için sadece gerçekten çok bir kazanç olmuyor