Merhaba bir açık arttırma sonlandıktan 1 saat sonra kişiye iletişim bilgisi ilettim 2 gün cevap yazmadı ardından pm den dönüş sağladım ertesi gün müsait olmadığını yarın dönüş yapacağını söyledi. (Yaklaşık 5 gün bekledim) dün yazmıştı ancak müsait olamadım sabah uyanınca direkt dönüş sağladım ve yine ortalıkta yoktu -trade vereceğimi söyleyince direkt para transerini sağladı ve
Birde ben suçluymuşum gibi davranıp birde haklı gibi -trade diyorsunuz ibareli bir mesaj gönderdi şimdi -trade göndermemde bir sakınca var mı?
-Trade verebilir miyim?
11
●538
- 02-12-2022, 23:05:45
- 02-12-2022, 23:07:15Hocam kanımca tarafsız trade verebilirdiniz. neticede geç de olsa ödeme sağlanmış ve anlaşma istenildiği sonuca ulaşmış.
- 02-12-2022, 23:09:01Hocam hakaretten dolayı değil 48 saat içinde ödeme yapmadı ödemeyi zamanında yapmadığı için verebilirim diye düşünüyorumKelgen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-12-2022, 23:10:24Şöyle diyeyim aynı durumu bende mecburu yaşamıştım telofonum çalınmıştı ve mailim o hatta bağlıydı hat da babama babamda sehirdisindaydi ve bir ticaretim 1 ay bekledi adam yine -trade vermedialprnoffline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle