• 01-12-2022, 16:48:51
    #1
    2 yıl önce menisküs ameliyatı oldum. Şuan normal yaşantıda problem yok fakat sabit, hareketsiz ayakta durunca 30dk sonra çok kötü ağrı yapıyor. Dizim sanki darbe almış gibi ağırıyor. Çevrenizde böyle bir durum yaşayan varmı?
  • 01-12-2022, 16:51:20
    #2
    futbolcuyum 2 defa menüsküs ameliyatı oldum. Bunu yaşamanız sebebi büyük ihtimal kaslarınızın yeterince kuvvetli olmaması. Oturduğunuzda dizlerini bükülür, arada menüsküs olmadığından kemik kemike temas eder ve zamanla ağrı yapar. Namaz kılarken de aynı ağrıları yaşarsınız. Tek çözüm bacağınızı çok sağlam kuvvetlendireceksiniz. Özellikle üst baldırınızı yani quadriceps kaslarınızı. Böylelikle dizinize binen yük oldukça azalacak.
    • softmax
    softmax bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 01-12-2022, 18:02:48
    #3
    Zamanında olmuştum bir süre ağrı devam ediyor yıllar geçtikçe bir şey kalmadı.