malum eyt geliyor ucundan da olsa bana vuruyor

ama maaşlar çok düşük o yüzden emekli olabileceğimi sanmıyorum
aslında evden çalışarak asgari ücrete yakın bir sabit bir gelir elde edebilceğim bir çalışma yapabilirsem tekrar emekli olmayı düşünebilirim
şimdi
udemy kurslarına sahibim ing. fena değil pc ye hakimim mesela bot yazmayı öğrenerek düzenli gelir elde edebilir miyim, veya canlı destek işi bulsam vs.
cevaplar için şimdiden teşekkürler.
not: Sağlık bakanlığında memurum
