• 01-12-2022, 08:49:20
    #1
    Merhaba arkadaşlar
    malum eyt geliyor ucundan da olsa bana vuruyor

    ama maaşlar çok düşük o yüzden emekli olabileceğimi sanmıyorum

    aslında evden çalışarak asgari ücrete yakın bir sabit bir gelir elde edebilceğim bir çalışma yapabilirsem tekrar emekli olmayı düşünebilirim
    şimdi

    udemy kurslarına sahibim ing. fena değil pc ye hakimim mesela bot yazmayı öğrenerek düzenli gelir elde edebilir miyim, veya canlı destek işi bulsam vs.

    cevaplar için şimdiden teşekkürler.

    not: Sağlık bakanlığında memurum
  • 01-12-2022, 08:49:54
    #2
    kaç yaşında emekli olmuş olacaksınız hocam ?
  • 01-12-2022, 08:50:22
    #3
    şuan 41
    muhtemelen 42 de vuruyor eyt
  • 01-12-2022, 08:53:20
    #4
    baltazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şuan 41
    muhtemelen 42 de vuruyor eyt
    omg, okuduğunuzu anlayabiliyor musunuz?
  • 01-12-2022, 08:54:38
    #5
    Muratcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    omg, okuduğunuzu anlayabiliyor musunuz?
    omg. derken
  • 01-12-2022, 08:55:36
    #6
    baltazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    omg. derken
    42 yaşında emekli olamayacaksınız, eyt yi yakınan takip ediyorum.
  • 01-12-2022, 08:56:34
    #7
    Muratcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    42 yaşında emekli olamayacaksınız, eyt yi yakınan takip ediyorum.
    neye dayanarak bunu söylüyorsunuz

    yaşla ilgili söylenmiş bir şey yok ki
    adı üstünde yaşa takılanlar
  • 01-12-2022, 08:57:39
    #8
    Platin üye
    42 de emın mısın hocam kac yaşında işe basladınız
  • 01-12-2022, 08:58:44
    #9
    taner_izmit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    42 de emın mısın hocam kac yaşında işe basladınız
    hocam

    8 ağustos 1998 girişliyim ve 25 yılımın dolmasına 8 ay var

    yaşla ilgili bir kriter yok henüz