Muratcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
42 yaşında emekli olamayacaksınız, eyt yi yakınan takip ediyorum.
neye dayanarak bunu söylüyorsunuz

yaşla ilgili söylenmiş bir şey yok ki
adı üstünde yaşa takılanlar