• 01-12-2022, 04:59:58
    #1
    Merhaba;
    Twitter blue nasil alınıyor? benim ana sayfamda neredeyse herkeste var bende almak istiyorum yardımcı olabilecek birileri var mı ?
  • 01-12-2022, 05:11:40
    #2
    takip ben de merak ediyorum.
  • 01-12-2022, 05:25:48
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Şu an kapalı , twitter ne zaman açarsa o zaman alabilirsiniz net bir tarih yok
  • 01-12-2022, 06:02:46
    #4
    GokhanCandan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu an kapalı , twitter ne zaman açarsa o zaman alabilirsiniz net bir tarih yok
    TR için kapalı hocam Amerika yeni Zelanda vs açıkmış
  • 01-12-2022, 10:00:46
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Spymaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TR için kapalı hocam Amerika yeni Zelanda vs açıkmış
    Değil hocam
  • 01-12-2022, 11:22:55
    #6
    29 Kasım'da aktif olacaktı tekrar fakat ELon Musk Apple'a %30 komisyon vermemek için bir süre daha erteledi Twitter Blue aboneliğini. Malum Apple ile Musk arasında ciddi bir kapışma var.