• 30-11-2022, 22:55:49
    #10
    8k olsun ekmek 10 lira olur değişen bir şey olmayacak çok kanazacağız çok harcayacağız alım yok güç yok
  • 30-11-2022, 22:56:34
    #11
    asgari ücret değil enflasyon odaklarında olmalı rakamlar karın doyurmuyor önce alım gücü arttırılmalı şu an çok şey de istemiyoruz 1 sene önceye dönelim ilk etapta ona da razıyız
  • 30-11-2022, 23:00:37
    #12
    ben olsam zam yerine indirim yaparım. herkes şaşırır. sonra dış mihraklar derki kendi milletine bunu yapan bize ne yapmaz. hemen geri çekilirler sonra dünya lideri oluruz.
  • 30-11-2022, 23:06:20
    #13
    Asgari ücret zammı bekleyen varsa. Korkarım mart 2023 gibi zammın hiç bir kıymeti değeri kalmayacak.
    Bekleyişiniz asgari ücret zammı olmamalı. Sanal işlerde nasil döviz kazanırım amacınız bu olmalı.
    Yoksa asgari ücret zammı beklemek kısır bir döngü.
  • 30-11-2022, 23:07:08
    #14
    9800 tl
  • 30-11-2022, 23:11:58
    #15
    Bunları bırakıp ülkece dövize dönsek daha mantıklı olacak. Asgari ücret artması sadece enflasyonu etkileyecek fark olmayacak. Zam yaparak maaşlı olarak çalışmayan insanları ezmiş oluyorlar.
  • 30-11-2022, 23:18:36
    #16
    Python Coder
    mcsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben olsam zam yerine indirim yaparım. herkes şaşırır. sonra dış mihraklar derki kendi milletine bunu yapan bize ne yapmaz. hemen geri çekilirler sonra dünya lideri oluruz.
    Asgari ücreti tamamen kaldırıyorlarmış , günlük 10 ekmek 2 yumurta