Bunları bırakıp ülkece dövize dönsek daha mantıklı olacak. Asgari ücret artması sadece enflasyonu etkileyecek fark olmayacak. Zam yaparak maaşlı olarak çalışmayan insanları ezmiş oluyorlar.