• 30-11-2022, 18:02:40
    #1
    Hepsiburada premimu olup, yüzde elli indirimli verdiği king beef menüyü kullanmayan bir kişi verebilir mi acaba ben kullanayım yardımcı olabilecek varsa mesaj atabilirim.
  • 30-11-2022, 18:05:49
    #2
    mehmetalictn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hepsiburada premimu olup, yüzde elli indirimli verdiği king beef menüyü kullanmayan bir kişi verebilir mi acaba ben kullanayım yardımcı olabilecek varsa mesaj atabilirim.
    Selam, bende var premium ve menü vs kullanmadım ne lazımsa destek olayım
  • 30-11-2022, 18:06:37
    #3
    Mesaj atıyorum hocam size hemen, sağ olun

    alperenalpa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam, bende var premium ve menü vs kullanmadım ne lazımsa destek olayım