• 28-11-2022, 09:16:27
    #1
    iphone 14 alıcam ve çift hat kullanan biriyim. arkadaşlarım fiziksel çift simli al diyor. ama bulduğum telefonlarda e-sim'li oluyor. e-simli olmasının avantajı yada dezavantajı nedir ? birisi bilgilendrebilirmi?
  • 28-11-2022, 09:26:16
    #2
    Tek hatla kullanacak son kullanıcı için dezavantajı yok denilebilir. Fiziksel sim gibi istediğin hattı takmak yerine tek hat kullanılıyor. Hat değişim için bayiye gidilip yeni sim tanımlanıyor vs.
  • 28-11-2022, 09:41:44
    #3
    Linkinmetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iphone 14 alıcam ve çift hat kullanan biriyim. arkadaşlarım fiziksel çift simli al diyor. ama bulduğum telefonlarda e-sim'li oluyor. e-simli olmasının avantajı yada dezavantajı nedir ? birisi bilgilendrebilirmi?
    e-simi sadece turkcell destekliyor diye biliyorum hocam. Çift simli satılanlarda çin için üretilen iphonelar. E-simde amerika için üretilen modeli diye biliyorum. Garanti vs kapsamında e-sim de çift simde türkiyede garantiye girmiyor
  • 28-11-2022, 09:43:33
    #4
    demirel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    e-simi sadece turkcell destekliyor diye biliyorum hocam. Çift simli satılanlarda çin için üretilen iphonelar. E-simde amerika için üretilen modeli diye biliyorum. Garanti vs kapsamında e-sim de çift simde türkiyede garantiye girmiyor
    yok hocam 3 büyük firmada da mevcut
  • 28-11-2022, 09:53:38
    #5
    Tek sim kart kullanan biriyseniz e-sim seçmenizi tavsiye ederim.

    E-sim seçtiğiniz zaman yurt dışındayken gidip orada geçerli bir gsm operatörü aramanıza gerek kalmıyor. Ya da kendi operatörünüzün yurt dışı tarifesi ile günlük yüksek miktarlar ödemenize gerek kalmıyor.

    Yurtdışı servis sağlayıcıs bir e-sim firmasından 2dk da kurulum yapıp, Türkiye dışındayken e-sim avantajlarından yararlanıyorsunuz. Hem de çok ucuz fiyatlara.

    Onun dışında yurtdışı ile işiniz yoksa ve mecbur 2 sim kullanacaksanız fiziki 2 simli telefonu tercih etmeye çalışın.