Merhaba,
iMac almak istiyorum. Eğitim indirimi ile 25.000₺ geliyor. KDV işleyebiliyor muyuz? Alan var mı süreç nasıl işliyor? Zorlu Center dan almayı düşünüyorum.
iMac Alacağım - Eğitim - Sorum Var
2
●100
- 27-11-2022, 14:25:55
- 27-11-2022, 15:22:04Merhaba 36.500₺'ye 26 Ekim'de iMac almıştım Apple'nin sitesinden kdv işledik herhangi bir sorun yok.