• 27-11-2022, 12:14:40
    #1
    Aklımda iki model var.
    - https://www.trendyol.com/general-mob...chantId=105306
    - https://www.trendyol.com/realme/c25y...li-p-259262222

    General mobile özellikleri daha iyi fakat korkum kronolojik sorunlar Bir çok şikayet var yazılım desteği hakkında, belli bir süreden sonra çok kasmaya başlıyor vb...
    Realme c25y çoğu özelliği hoşuma gitti fakat tek sıkıntısı ekranında gözle belli olucak şekilde pixellerin olması

    Sizce general mobile 21 pro mu? realme c25y mi?
    Veya bu fiyat civarında telefon öneriniz varsa onlarıda önerebilirsiniz.
    Ekstra olarak gm marka telefon kullananlar yaşadığı problemleri yazabilirse sevinirim. Ben kullanmayalı 7 sene oluyor
  • 27-11-2022, 12:17:31
    #2
    Realme tavsiye ederim 🖐️
    General Mobile ve Realme arasında
  • 27-11-2022, 12:21:28
    #3
    suhatuna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Realme tavsiye ederim 🖐️
    General Mobile ve Realme arasında
    Benimde aklıma öyle yatıyor gibi
  • 27-11-2022, 12:23:15
    #4
    Realme
  • 27-11-2022, 12:24:07
    #5
    tavsiyem mağazadan alın trendyolda sıkıntı
  • 27-11-2022, 12:25:03
    #6
    İkisi de çöp cihazlar bence. Bu fiyat bandında şu ürüne bakabilirsiniz; https://www.trendyol.com/xiaomi/redm...chantId=610415
  • 27-11-2022, 12:31:50
    #7
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tavsiyem mağazadan alın trendyolda sıkıntı
    Birinin satıcısı trendyol, diğeride güvenilir bir satıcı hocam satıcı kısmında sıkıntı yok
    ibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İkisi de çöp cihazlar bence. Bu fiyat bandında şu ürüne bakabilirsiniz; https://www.trendyol.com/xiaomi/redm...chantId=610415
    imei numarası kopyalanmış
    gibi bir çok yorum bulunuyor hocam. Bakarken lütfen bunlarada bakın, riske atmak istemiyorum
  • 27-11-2022, 12:39:14
    #8
    STRAKE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birinin satıcısı trendyol, diğeride güvenilir bir satıcı hocam satıcı kısmında sıkıntı yok

    imei numarası kopyalanmış
    gibi bir çok yorum bulunuyor hocam. Bakarken lütfen bunlarada bakın, riske atmak istemiyorum
    benden uyarması hocam size kalmış sizin tercihiniz sonuçta
  • 27-11-2022, 12:50:17
    #9
    Eski telefonum general Mobile'di hiç hoşuma gitmedi. Telefon 2 yıl sonra hemen yavaşlıyor ve kasmaya başlıyor. Yeni modellerde ise hiç güncelleme verilmiyor. Şuanda realme 5i kullanıyorum. 2.5 yıl oldu hâlâ hızlı bir şekilde çalışıyor. Hiç bir sorun çıkartmadı. Benim ekranım da 720p ama hiç ekranda pixel görünmüyor. 720 veya 1080 arasındaki farkı anlamıyorsun. Sorunuz varsa cevaplayabilirim.