Eski telefonum general Mobile'di hiç hoşuma gitmedi. Telefon 2 yıl sonra hemen yavaşlıyor ve kasmaya başlıyor. Yeni modellerde ise hiç güncelleme verilmiyor. Şuanda realme 5i kullanıyorum. 2.5 yıl oldu hâlâ hızlı bir şekilde çalışıyor. Hiç bir sorun çıkartmadı. Benim ekranım da 720p ama hiç ekranda pixel görünmüyor. 720 veya 1080 arasındaki farkı anlamıyorsun. Sorunuz varsa cevaplayabilirim.