• 27-11-2022, 09:34:23
    #37
    les adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazsam mı yazmadan mı bilemedim. Krizin hatta ülkece çöküşün ortalarındayız maalesef Ocak Şubat daha da kötü geçecek.
    25 milyar dolar yardım aldık hocam yanlış olmasın aylık sanırım 500 milyon dolar faizi varmış aahh katar ahhh
  • 27-11-2022, 10:41:24
    #38
    Asgari ücret ile bekar insan geçinemiyor, evli çocuklu insanlar nasıl geçinsin. Kimse sihirbaz değil, hokus pokus ile para yaratamıyor.
    Asgari ücretliler hayata tutunabilmek için ek iş yapıyor, evindeki bir cihazı satıyor, borç alıyor, kredi çekiyor, ek hesaba yükleniyor...
    Çoğu evde ne oluyor biliyor musunuz? Bu parasızlık, eşine, çocuklarına, annesine, babasına yani en yakınlarına şiddet olarak yansıyor. Bunalmamak elde değil, imkansız. Bende bazen yapıyorum, sonra çok üzülüyorum. Anlık bir şey, olmaması gereken bir şey.
    Bizi bu hallere düşürenlerin, hala bunları destekleyenlerin, en kısa zamanda Rabbim hak ettiklerini teslim eder inşallah..
  • 27-11-2022, 11:19:30
    #39
    Gelenle giden birbirini götürüyor elde az kalıyor
  • 27-11-2022, 12:08:53
    #40
    Ailemle yaşıyorum. 15 bin TL.
  • 27-11-2022, 12:27:14
    #41
    Şu an sadece internete 1,5k vardır gider.
  • 27-11-2022, 12:39:46
    #42
    2000 cafe
    1500 yakıt
    3500 mutfak
    1500 faturalar
    500tl de çocuk bezi
  • 27-11-2022, 12:51:37
    #43
    bu durumun suçlusu başkası değil. Biziz arkadaşlar. Sensin benim, eşimdir dostumdur, eşindir dostundur. Emin olun bir başkası değil suçlu arıyorsanız hakkınızı helal etmek istemiyorsanız tek suçlu ayna da bakınca gördüğünüz kişidir.
  • 27-11-2022, 13:09:47
    #44
    3k öğrenci evinde
  • 27-11-2022, 14:29:32
    #45
    2 kişi 7000 TL