Asgari ücret ile bekar insan geçinemiyor, evli çocuklu insanlar nasıl geçinsin. Kimse sihirbaz değil, hokus pokus ile para yaratamıyor.
Asgari ücretliler hayata tutunabilmek için ek iş yapıyor, evindeki bir cihazı satıyor, borç alıyor, kredi çekiyor, ek hesaba yükleniyor...
Çoğu evde ne oluyor biliyor musunuz? Bu parasızlık, eşine, çocuklarına, annesine, babasına yani en yakınlarına şiddet olarak yansıyor. Bunalmamak elde değil, imkansız. Bende bazen yapıyorum, sonra çok üzülüyorum. Anlık bir şey, olmaması gereken bir şey.
Bizi bu hallere düşürenlerin, hala bunları destekleyenlerin, en kısa zamanda Rabbim hak ettiklerini teslim eder inşallah..