• 26-11-2022, 22:03:12
    #1
    Herkese Merhaba, 1.Sınf Grafik Tasarım Öğrencisiyim ve grafik alanında photoshop ve illustrator programlarına hakimim birçok wordpress sitesi yapmış bulunmaktayım. Grafik alanında daha çok gelişmeye çalışıyorum nasıl bir yol izleyebilirim grafik tasarım alanında hiç iş yapmadım önerileriniz nelerdir?
  • 26-11-2022, 22:04:52
    #2
    Hayirli aksamlar
  • 26-11-2022, 22:06:28
    #3
    Merhaba bence yeni tasarımlar ile uğraşmalısın yaptıkça eksiklerini görürsün ben kasten hep öyle uğraşarak geliştim her türlü gördüğün nasil yapti acaba dediğin şeyleri denemelisin böyleye bir yere girerken yaptığım çalışmalar olarakta gösterebilme şansın olur.
  • 26-11-2022, 22:08:47
    #4
    sinanozaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba bence yeni tasarımlar ile uğraşmalısın yaptıkça eksiklerini görürsün ben kasten hep öyle uğraşarak geliştim her türlü gördüğün nasil yapti acaba dediğin şeyleri denemelisin böyleye bir yere girerken yaptığım çalışmalar olarakta gösterebilme şansın olur.
    bir işe girmeyi düşünüyorum bildiklerimi var sayarak kendimi öyle geliştirmek istiyorum da bakalım iş bulabilirsem daha güzel olucak