Almanya'dan İphone model telefon getirttim ve kaydını yaptırdım 2. hattımı e sim olarak yüklersem internetini kullanabilir miyim?

İlk hat telefonu getiren kişinin üstüne e sim ekleyeceğim hat benim üstüme