Tasarim guzel olmus, eline saglik.
Bir sey dikkatimi cekti, sepette 1+ (1den fazla) olan urunlerin neden yaninda cop kutusu iconu var? - (eksi) iconu koyabilirsin, 1 oldugunda trash iconu gozukur.
Yine cart'da bulunan Clear All butonu ve Settings butonu birbirlerine biraz uzak kalmis. Saga yaslayip gap 11-12px (0.725rem) filan verirsen sanirim daha hos olur qardasim.