• 25-11-2022, 03:58:50
    #10
    bycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başlık alanını sınırla örneğin 50 karakter. ve başlık altına 5px boşluk koy. resimlerinde yükseklik ve genişliklerini sabit bir boyut yapıp contain yapın. resim altınada ufak bir padding verin. css den çok anlamam ama sanırım bunlar işine yarar.
    Taşmaları kaldırdım. Ama resimlerin biri biraz diğerinden büyük olması açıkçası resmin genel boyutlarından kaynaklı. Varsayılan değer verdim CSS tarafında.
  • 25-11-2022, 04:03:20
    #11
    rufiqcavadov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Taşmaları kaldırdım. Ama resimlerin biri biraz diğerinden büyük olması açıkçası resmin genel boyutlarından kaynaklı. Varsayılan değer verdim CSS tarafında.
    olmamış malesef
  • 25-11-2022, 04:12:55
    #12
    bycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olmamış malesef
    Şimdi nasıl?
  • 25-11-2022, 07:56:06
    #13
    Görseli üste alıp yukarı sıfırlarsan yazıyı alta alırsan bence daha iyi olur tasarımı beğendim eline sağlık
  • 25-11-2022, 08:04:31
    #14
    Tasarim guzel olmus, eline saglik.
    Bir sey dikkatimi cekti, sepette 1+ (1den fazla) olan urunlerin neden yaninda cop kutusu iconu var? - (eksi) iconu koyabilirsin, 1 oldugunda trash iconu gozukur.
    Yine cart'da bulunan Clear All butonu ve Settings butonu birbirlerine biraz uzak kalmis. Saga yaslayip gap 11-12px (0.725rem) filan verirsen sanirim daha hos olur qardasim.
  • 25-11-2022, 08:09:23
    #15
    Sağ taraf gereksiz yere çok geniş ayrıca menü solda olmalı
  • 25-11-2022, 09:25:54
    #16
    Hocam fotoğraflar soluk olsa, üzerinde gezindikçe renklense de güzel olur. Bence mevcuttaki yemeksepeti tasarımından kat be kat daha iyi.
  • 25-11-2022, 10:14:43
    #17
    T1mSaH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tasarim guzel olmus, eline saglik.
    Bir sey dikkatimi cekti, sepette 1+ (1den fazla) olan urunlerin neden yaninda cop kutusu iconu var? - (eksi) iconu koyabilirsin, 1 oldugunda trash iconu gozukur.
    Yine cart'da bulunan Clear All butonu ve Settings butonu birbirlerine biraz uzak kalmis. Saga yaslayip gap 11-12px (0.725rem) filan verirsen sanirim daha hos olur qardasim.
    Nasıl?
  • 25-11-2022, 20:03:45
    #18
    rufiqcavadov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl?
    Güzel olmuş