• 24-11-2022, 01:20:22
    #1
    Merhaba, telefonum kırıldı anlaşılan ömrü bitti zaten 6yıllıktı. Babamla beraber birer telefon alacağım, hem ona hem bana. Bütçemiz kişi başı 4000tl altı olması, ikimizinki de aynı model olabilir. Telefondan oyun oynayan birisi değilim fakat sosyal hayatım aktif ve spor da fotoğraf çekinmeyi seviyorum. Ona göre 4000TL altı telefon önerebilir misiniz?
  • 24-11-2022, 01:30:45
    #2
    iPhone alınmaz o fiyat benim önerim redmi not 8pro
  • 24-11-2022, 01:48:57
    #3
    Önceliğiniz kamera ise düşük model iphone kullanmanız gerekiyor. Çünkü mi telefonlardaki kişisel çekim inanılmaz kötü. (gündüz + ışıklı ortam/manzara çekimleri gayet iyi)
  • 24-11-2022, 02:06:14
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Redmi note9 bulabilirsan pro, yurtdisina bakabilirsjn
  • 24-11-2022, 17:05:35
    #5
    yusufq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iPhone alınmaz o fiyat benim önerim redmi not 8pro
    note 8 pro 6000tl hocam
    Tursturis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önceliğiniz kamera ise düşük model iphone kullanmanız gerekiyor. Çünkü mi telefonlardaki kişisel çekim inanılmaz kötü. (gündüz + ışıklı ortam/manzara çekimleri gayet iyi)
    Maalesef iphone düşünmüyorum
    Clouder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Redmi note9 bulabilirsan pro, yurtdisina bakabilirsjn
    İmei işleri sıkıntı değil mi hocam
  • 24-11-2022, 17:39:31
    #6
    STRAKE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    note 8 pro 6000tl hocam

    Maalesef iphone düşünmüyorum

    İmei işleri sıkıntı değil mi hocam
    Kaçak al IMEI at
  • 24-11-2022, 17:42:48
    #7
    yusufq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaçak al IMEI at
    Türkiye'den çıkıp girmesi gerekiyor. Ayrıca kayıt ücretide var yani her türlü aynı paraya denk geliyor androidde