• 23-11-2022, 22:55:40
    #1
    Merhaba arkadaşlar r10a yeni geldim fazla anlamıyorum, kurumsal üye olan birine güvenlirmi ödeme yüksek Mevlağ.
  • 23-11-2022, 22:56:40
    #2
    Öyle bir şey yok itraderlerine ve forum yaşına bakın. Son olarak hakkındaki şikayet konularına bakın.
  • 23-11-2022, 22:56:56
    #3
    Kurumsal PLUS
    Kimseye güvenilmez. Yüksek ise sözleşme tarzı bir şey + fatura iste.
  • 23-11-2022, 22:57:00
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Ticaret puanına bakıp işlem yapabilirsin
  • 23-11-2022, 22:57:19
    #5
    6 aylık üyelik süresi 3000 tl hocam yani ha diyen vermez tabi bu kesin güvenilir denmez
  • 23-11-2022, 22:57:20
    #6
    geneli güvenilir
  • 23-11-2022, 22:57:56
    #7
    ticaret puanlarina bakarak anlayabilirsin
  • 23-11-2022, 22:58:09
    #8
    yusufq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar r10a yeni geldim fazla anlamıyorum, kurumsal üye olan birine güvenlirmi ödeme yüksek Mevla.
    Kişinin ticaret geçmişine bakın mutlaka. Ayrıca whatsapp mecrasında işlem yapıyorsanız d.landırılmamak için r10 özel mesaj yoluyla da teyit alın.
  • 23-11-2022, 22:58:35
    #9
    🏆 SMM-PANEL.NET
    üyelik türüne bakmayın. geçmiş ticaretleri inceleyin.