• 22-11-2022, 22:26:44
    #1
    Kars fen lisesinde 3.sınıf öğrencisiyim. Açığa geçsem daha sonra lise son da mesela 2.dönem veya başka bir zaman diliminde tekrar kendi okuluma dönebilir miyim?
  • 22-11-2022, 22:28:45
    #2
    Açığa geçerseniz bir daha okula dönemezsiniz hocam bende lise 3deyim fikrim var fakat hala düşünüyorum
  • 22-11-2022, 22:31:40
    #3
    Leviossa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açığa geçerseniz bir daha okula dönemezsiniz hocam bende lise 3deyim fikrim var fakat hala düşünüyorum
    Anladım, teşekkür ederim
  • 22-11-2022, 22:56:47
    #4
    Milli Eğitim Müdürlüğünde normalde yazın bir komisyon kurularak açıktan örgüne geçişler değerlendirilir. Bu nedenle gidip görüşürseniz net bilgiyi onlar verecektir.