• 22-11-2022, 14:41:39
    #1
    merhaba anlamadığım şekilde birisi uzaktan istediği zaman engel kaldırma, gruptan çıkarsakta gelme gibi işlemleri yapabiliyor. Bu nasıl olabiliyor? Telefona erişimi yok zira engeli kaldırıp sonra tekrardan aynı şekilde kaldırabiliyor.


    bu nasıl oluyor?
  • 22-11-2022, 14:42:15
    #2
    takip
  • 22-11-2022, 14:51:01
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Rat yemişsin
  • 22-11-2022, 15:02:25
    #4
    denizyavas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rat yemişsin
    Hocam güzelde, rat yesem bile iki defa engeli nasıl kaldırabilirim? Bu imkansız
  • 22-11-2022, 15:04:31
    #5
    Androsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam güzelde, rat yesem bile iki defa engeli nasıl kaldırabilirim? Bu imkansız
    Başkasına engel attınız ve engel kaldırılmış mı görünür?

    Ratın amacı uzaktan cihazınızı kontrol etmek. Siz engel atınca o da sizin yerinize uzaktan kontrolle kaldırıyor.
  • 22-11-2022, 15:05:43
    #6
    denizyavas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başkasına engel attınız ve engel kaldırılmış mı görünür?

    Ratın amacı uzaktan cihazınızı kontrol etmek. Siz engel atınca o da sizin yerinize uzaktan kontrolle kaldırıyor.
    Hocam engel kaldırılmış, sonra tekrar kaldırılmış. Bakın engel atılmadığı halde engel kaldırılmış. Kendisi engeli kaldırdıktan sonra birdaha kaldırmış rat yeseydik engel kalkınca kaldırırdı ama burada daha farklı bir olay var gibi geldi
  • 22-11-2022, 15:07:13
    #7
    Androsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam engel kaldırılmış, sonra tekrar kaldırılmış. Bakın engel atılmadığı halde engel kaldırılmış. Kendisi engeli kaldırdıktan sonra birdaha kaldırmış rat yeseydik engel kalkınca kaldırırdı ama burada daha farklı bir olay var gibi geldi
    Engel atıldığı yazılıyor mu? Uzun süre oldu birine engel atmayalı. Sizden önce engel atıp sonra tekrar kaldırabilir. Engel kaldırıldı yazısı yok ise
  • 22-11-2022, 15:07:58
    #8
    denizyavas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Engel atıldığı yazılıyor mu? Uzun süre oldu birine engel atmayalı. Sizden önce engel atıp sonra tekrar kaldırabilir. Engel kaldırıldı yazısı yok ise
    Hocam engel atıldı yazısı yazıyor üstte atılmış zaten. Çok tuhaf geldi bana ayrıca bu kişi atıldığı whatsapp grubuna yinede girebiliyor.
  • 22-11-2022, 15:09:23
    #9
    Androsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam engel atıldı yazısı yazıyor üstte atılmış zaten. Çok tuhaf geldi bana ayrıca bu kişi atıldığı whatsapp grubuna yinede girebiliyor.
    Bug olabilir o zaman nasıl tekrar nasıl giriyor bir video var mı incelemek istiyorum.