merhaba anlamadığım şekilde birisi uzaktan istediği zaman engel kaldırma, gruptan çıkarsakta gelme gibi işlemleri yapabiliyor. Bu nasıl olabiliyor? Telefona erişimi yok zira engeli kaldırıp sonra tekrardan aynı şekilde kaldırabiliyor.
bu nasıl oluyor?