Macbook air 2013'te bazen açılır gibi yapıyor maksimum 20-30 saniye sonra siyah ekran verip 4 saniye arayla bip sesi ötüyor bu sorunun çözümünü yada sebebini bilen var mı?
İnternetten baktığımda sanırsam ramden kaynaklı gözüküyor
Yaşayan olduysa yada bilgisi olan varsa yorumlarını rica edeceğim teşekkürler şimdiden