Foruma imza sistemi gelse güzel olur
40
●2.128
- 18-11-2022, 23:40:26Üyeliği durdurulduHayırdır? Yeni kaydolan üyeler fikrini söyleyemez mi böyle bir kural falan mı var acaba ? Neye dayanarak söylediniz?YunusEmre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-11-2022, 23:40:31birinin eline hesabın geçerse yazışmalarda da imzan var derse polis o zaman daha güzel olurimslavec adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-11-2022, 23:41:55Üyeliği durdurulduHocam göstermelik olmalı zaten şahsi değil.ZimmeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-11-2022, 23:44:28Neye dayanarak böyle bir düşünceyi ihtiyaç duydunuz onu soruyorum size ? Hitap şeklinize de dikkat etseniz iyi olur babanızın oğlu değilim hayırdır falan.imslavec adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-11-2022, 23:45:35Üyeliği durdurulduZaten olamazsınız sadece düşünce mi söyledim alay eder gibi konuşmanız hoş değilYunusEmre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-11-2022, 23:47:47Çok şükür değilim.Alay ettiğimi nerden çıkarıyorsunuz ? 1 günlük üyesiniz yılların platformunda kimsenin aklına gelmedi de sizin 1 günde ne dikkatinizi çekti de böyle bir şeye ihtiyaç duydunuz diyorum anlaması zor olmamalı bu kadar.imslavec adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-11-2022, 23:54:04Üyeliği durdurulduÇok şükür değilim derken evet çok şükür değilsin . Bir anda aklıma geldi ve yazdımYunusEmre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle