Konu
Foruma imza sistemi gelse güzel olur
18-11-2022, 23:41:55
#22
imslavec
Üyeliği durduruldu
ZimmeR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
birinin eline hesabın geçerse yazışmalarda da imzan var derse polis o zaman daha güzel olur
Hocam göstermelik olmalı zaten şahsi değil.