• 18-11-2022, 23:13:22
    #1
    Öncelikle (BU BİR SATIŞ KONUSU DEĞİLDİR)

    Merhabalar, aklıma 2 soru takıldı ve r10 da çözümünü bulamadım.
    1-) Yeni açılmış GMAIL hesaplarının (2022) satışı yapılıyor mu buradan?
    2-) Eğer satışı yapılıyorsa tanesi tahminen kaç TL'den satılır?

    Sürekli GMAIL hesabı açıp satışını yapmayı düşünüyorum fakat öncelikle yukarıda vermiş olduğum 2 soruda beni aydınlatırsanız çok sevinirim
  • 18-11-2022, 23:13:57
    #2
    Üyeliği durduruldu
    1-2 arası değişiyor andorid onaysız
  • 18-11-2022, 23:14:25
    #3
    Taban fiyat 1 tl gerisi size kalmış
  • 18-11-2022, 23:14:41
    #4
    1-2 tl diye biliyorum emin değilim
  • 18-11-2022, 23:15:13
    #5
    Erdems1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1-2 arası değişiyor andorid onaysız
    cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Taban fiyat 1 tl gerisi size kalmış
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1-2 tl diye biliyorum emin değilim
    Tamamdır çok teşekkürler KONU KİLİT!