Merhabalar, aklıma 2 soru takıldı ve r10 da çözümünü bulamadım.
1-) Yeni açılmış GMAIL hesaplarının (2022) satışı yapılıyor mu buradan?
2-) Eğer satışı yapılıyorsa tanesi tahminen kaç TL'den satılır?
Sürekli GMAIL hesabı açıp satışını yapmayı düşünüyorum fakat öncelikle yukarıda vermiş olduğum 2 soruda beni aydınlatırsanız çok sevinirim