• 18-11-2022, 19:02:53
    #37
    2013 yılında 13 dolar çektim ilk kez hiç unutmam güzel günlerdi
  • 18-11-2022, 19:05:19
    #38
    Ptc ile 2006’larda, sonra baktım ölü iş bıraktım site yaptım Milliyet gazetesi arayıp banner reklam vermişti 50 TL almıştım, adsense 100 TL getiren zamanlardı ayda ☺
  • 18-11-2022, 19:08:10
    #39
    İlk okul 6. sınıfa gidiyorum. HTML öğrenmişim deli fişeek Bir inşaat firması ile anlaştım HTML bir site yapmıştım onlara. Siteyi görseniz yanarlı dönerli Adamlar bayıldı, bugün o tasarımı görenin gözleri kanar.
    O dönem asgari ücret kadar para almıştım. Hiç unutmam o parayı koşup anneme verişimi. Çoğu erkek ilk kazancını genelde ailesine verir herhalde, ben o an öyle yapmıştım.
  • 18-11-2022, 19:20:45
    #40
    md_
    Üyeliği durduruldu
    youtube kanalı vardı 4 yıl önce falan 800 tlye satmıştım güzel paraydı o zaman
  • 18-11-2022, 19:28:20
    #41
    3₺, 2 lira koyup enerji içeceği alıyordum sonradan zam getirdim tabi
  • 18-11-2022, 21:37:34
    #42
    2006 olmalı; Knight Online'da baya iyi bir charım vardı. İnternet kafe sahibi olan alıcım benimle birkaç hafta pazarlık yapmıştı. 2500 (sanırım 1,40 TL) dolara karakterin satışını gerçekleştirmiştim. Sanırım şu an bu tarz oyundaki karakterler yüzbinlerce fiyata satılıyor.
  • 18-11-2022, 22:54:28
    #43
    450TL Youtube sayesinde
  • 18-11-2022, 23:00:33
    #44
    2014 yılı 15 tl, iyi paraydı )
  • 18-11-2022, 23:05:19
    #45
    1.500 dolar.ilk para buydu sanırım.ama ilk akzandığım ufak bir dvd filmiydi milattan önce 10.00 filmi.ilk değerli hediye ise blackberry curve telefondu.