İlk okul 6. sınıfa gidiyorum. HTML öğrenmişim deli fişeek




Bir inşaat firması ile anlaştım HTML bir site yapmıştım onlara. Siteyi görseniz yanarlı dönerli

Adamlar bayıldı, bugün o tasarımı görenin gözleri kanar.
O dönem asgari ücret kadar para almıştım. Hiç unutmam o parayı koşup anneme verişimi. Çoğu erkek ilk kazancını genelde ailesine verir herhalde, ben o an öyle yapmıştım.