• 17-11-2022, 17:58:44
    #1
    Platin üye
    merhabalar dün bir tel aldım geldi açtım derken ...evde baska bır telefon boşa çıkınca ihtiyaç kalmadı.

    hepsiburada yarın iade edeceğim geri alırlarmı acaba

    daha önce iade işlemi yapan varmıdır.


    https://www.hepsiburada.com/xiaomi-r...HBCV00001X83MD
  • 17-11-2022, 18:00:06
    #2
    bir sorunu yoksa geri alırlar hocam neden almasınlar 14 gün iade hakkınız var
  • 17-11-2022, 18:00:57
    #3
    H.burada Bozum İşlemleri
    Ben easycep'ten almıştım telefon berbat çıktı iade konusunda çok şüpheye düştüm ama koşulsuz iadeyi kabul ettiler. Hepsiburada havada karada kabul eder diye düşünüyorum
  • 17-11-2022, 18:01:28
    #4
    Platin üye
    emreayd6n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir sorunu yoksa geri alırlar hocam neden almasınlar 14 gün iade hakkınız var
    sorunu yok hocam 14 gun hak acaba elektronıkte varmı dıye arastırdım ama net bır cevap yok
  • 17-11-2022, 18:01:56
    #5
    Ben o siteden telefon aldım kutuyu açtığımda telefonun ses açma tuşu çalışmiyordu. İade etmek istedim kutuyu açtınız bir kere alamayız falan dediler. Kutuyu açmadan nasıl anlayacağım bozuk olduğunu. Değişik bir site önermem
    • taner_izmit
    taner_izmit bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 17-11-2022, 18:02:14
    #6
    Telefonda bir sorun yoksa alırlar hocam. Sorun olacağını sanmam.
  • 17-11-2022, 18:03:10
    #7
    taner_izmit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sorunu yok hocam 14 gun hak acaba elektronıkte varmı dıye arastırdım ama net bır cevap yok
    İnternet üzerinden aldığınız için elektronikte var. Zaten olmasaydı yarın gelmeleri için talep açtırmazdı sistem
  • 17-11-2022, 18:08:59
    #8
    Muhtemelen servise yönlendirebilirler tutak istenebilir kullanılmamış olduğuna dair jelatini açtıysanız bu sıkıntıyı yapabiliyorlar

    Hiç bir şekilde tuşuna bile basmasanız dahi , umarım bu şekilde işlem yapmazlar size
  • 17-11-2022, 18:11:01
    #9
    taner_izmit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhabalar dün bir tel aldım geldi açtım derken ...evde baska bır telefon boşa çıkınca ihtiyaç kalmadı.

    hepsiburada yarın iade edeceğim geri alırlarmı acaba

    daha önce iade işlemi yapan varmıdır.


    https://www.hepsiburada.com/xiaomi-r...HBCV00001X83MD
    Ben almıştım zamanında 3-4 gün sonra iade gönderdim ve kabul ettiler sorun olmadı şimdi durumlar nasıldır bilmiyorum