taner_izmit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhabalar dün bir tel aldım geldi açtım derken ...evde baska bır telefon boşa çıkınca ihtiyaç kalmadı.

hepsiburada yarın iade edeceğim geri alırlarmı acaba

daha önce iade işlemi yapan varmıdır.


https://www.hepsiburada.com/xiaomi-r...HBCV00001X83MD
Ben almıştım zamanında 3-4 gün sonra iade gönderdim ve kabul ettiler sorun olmadı şimdi durumlar nasıldır bilmiyorum