• 16-11-2022, 11:34:29
    #1
    .best ONE 🏆
    bu içerik silindi.
  • 16-11-2022, 11:40:36
    #2
    Platin üye
    Endüstriyel tasarımda ürün tasarlarsın, fakülte çok önemli değil, ama ben olsam mimarlık fakültesi isterdim, daha havalı, ama güzel sanatların kızları daha güzel olur, arkadaş ortamı daha eğlencelidir.
    3D render vs yapabilirler ama işe alımlardan gördüğüm kadarıyla eğitimleri çok yetersiz, çağın gerisinde kalmış yazılımlar öğretiliyor.

    İş imkanı her meslek ve bölümde olduğu gibi tamamen kendini geliştirmen ile alakalı bir konu, hangi okulun hangi bölümü olursa olsun, okula bırakırsan kafalar pırıl pırıl mezun olursun.

    Endüstri mühendisliği bam başka, alakasız bir bölüm.
  • 16-11-2022, 11:54:34
    #3
    .best ONE 🏆
    merner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Endüstriyel tasarımda ürün tasarlarsın, fakülte çok önemli değil, ama ben olsam mimarlık fakültesi isterdim, daha havalı, ama güzel sanatların kızları daha güzel olur, arkadaş ortamı daha eğlencelidir.
    3D render vs yapabilirler ama işe alımlardan gördüğüm kadarıyla eğitimleri çok yetersiz, çağın gerisinde kalmış yazılımlar öğretiliyor.

    İş imkanı her meslek ve bölümde olduğu gibi tamamen kendini geliştirmen ile alakalı bir konu, hangi okulun hangi bölümü olursa olsun, okula bırakırsan kafalar pırıl pırıl mezun olursun.

    Endüstri mühendisliği bam başka, alakasız bir bölüm.
    Evet her bölümde olduğu gibi eğitimler çok yüzeysel iş yine kişinin kendinde bitiyor çok teşekkür ederim