Böyle kişiler r10 da olmamalı
18
●1.644
- 15-11-2022, 16:48:56Bu gibi insanlar olay çıkartmak ve sağa sola kin, öfke, salak salak şeyler söyleyip insanlarla alay eden tipler. Büyük ihtimalle 33-36 yaş arası internet ortamı yeni keşfetmiş böyle mahallede kendini üstün gören ama gram bilgi sahibi olmayan aydınım diye takılan zırcahilin biri. Sizde ki sabrın da maşallahı var.
- 15-11-2022, 18:20:42Bu tarz insanlar bu kadar nasıl rahat hareket edip hakaret ediyorlar , şikayet etseniz yalvaracak durumlara gelirler.
Yeriniz'de olsam derhal hakaretten şikayet ederim o kadar , uğraştın mı çok güzel cezaları var bir daha kimseye 'lan' bile yazmazlar.
Şikayet edin hocam , şikayet etmediğimiz için hepsi böyle küfür edebiliyorlar , hiç kimsenin huzurumuzu bozmaya hakkı yok. - 15-11-2022, 22:56:01Numarasını özelden iletebilir misiniz bulmayı deneriz