Bu tarz insanlar bu kadar nasıl rahat hareket edip hakaret ediyorlar , şikayet etseniz yalvaracak durumlara gelirler.
Yeriniz'de olsam derhal hakaretten şikayet ederim o kadar , uğraştın mı çok güzel cezaları var bir daha kimseye 'lan' bile yazmazlar.
Şikayet edin hocam , şikayet etmediğimiz için hepsi böyle küfür edebiliyorlar , hiç kimsenin huzurumuzu bozmaya hakkı yok.