• 15-11-2022, 16:19:37
    #1
    Kullanıcı adını bilmediğim için Şikayet konusu açamadım adminlerin bilgisine

    Hepimiz burda ekmeğimizin peşindeyiz. Başkasını bilmem ama ben adam akıllı işimi yapmaya çalışıyorum. Az çok buradan çoğu kişiyle ticaretim oldu kimseyle sorun yaşamadım.
    Şimdi size kısaca olayı anlatayım dicem de anlatacak bir şey yok. Sadece aşağıdaki ss'leri okumanız yeterli olacaktır.
    Bu tarz insanların forrumdan uzaklaştırılması gerekiyor. Burası ne dingonun ağırı nede yol geçen hanı. R10 BURASI...

    Yasal bir sorun yaşamamak adına numarayı paylaşmıyorum. Adminlere özelden numarayı iletebilirim. Numarayla üye olan kişinin banlanmasını talep ediyorum.

    Son olarak müşteri nasılsa sağlam kişilerle çalışmak istiyorsa bende aynı şekilde sağlam müşterilerle çalışmak istiyorum. 3 kuruş için kimseye gereksiz yere harcayacak vaktim yok










  • 15-11-2022, 16:23:33
    #2
    terbiyesizlik istediği şey olmadığı zaman kötü söze baş vuran bir arkadaş
  • 15-11-2022, 16:23:36
    #3
    Boylesi ergen cok hocam bos verin
  • 15-11-2022, 16:23:45
    #4
    Can sıkmak için yazmışlar çok net. Muhtemelen tanıyan, bilen ya da sizi takip eden biri...
  • 15-11-2022, 16:26:08
    #5
    Ellerine ne geçiyor hala çözemedim
  • 15-11-2022, 16:28:56
    #6
    Boşverin hocam bir şey satın alacakları zaman küçük dağları yaratan tipler moduna giriyorlar.

    Cahil olduğunu anladıysan muhabbeti kesip yoluna bakacaksın, afra tafra yapmak senin cahil olduğunu gösterir. R10 da kendini deşifre et de engeli basalım cahilce
  • 15-11-2022, 16:30:32
    #7
    Ergen dir beli çoluk çocuk ugrasmaya degmez
  • 15-11-2022, 16:30:59
    #8
    Karaktersizlikten başka birşey değil.
    Kafanıza takmayın hiç hocam.
  • 15-11-2022, 16:32:39
    #9
    🚀 Network Sahibi SEO ✔
    r10 üye değildir diye tahmin ediyorum ama eğer üye ise umarım bulunur ve hak ettiği cezayı alır.