Kullanıcı adını bilmediğim için Şikayet konusu açamadım adminlerin bilgisine
Hepimiz burda ekmeğimizin peşindeyiz. Başkasını bilmem ama ben adam akıllı işimi yapmaya çalışıyorum. Az çok buradan çoğu kişiyle ticaretim oldu kimseyle sorun yaşamadım.
Şimdi size kısaca olayı anlatayım dicem de anlatacak bir şey yok. Sadece aşağıdaki ss'leri okumanız yeterli olacaktır.
Bu tarz insanların forrumdan uzaklaştırılması gerekiyor. Burası ne dingonun ağırı nede yol geçen hanı. R10 BURASI...
Yasal bir sorun yaşamamak adına numarayı paylaşmıyorum. Adminlere özelden numarayı iletebilirim. Numarayla üye olan kişinin banlanmasını talep ediyorum.
Son olarak müşteri nasılsa sağlam kişilerle çalışmak istiyorsa bende aynı şekilde sağlam müşterilerle çalışmak istiyorum. 3 kuruş için kimseye gereksiz yere harcayacak vaktim yok