• 15-11-2022, 15:40:40
    #1
    Mobil uygulaması üzerinden işlem yapamıyorum , aynı sorunu yaşayan var mı ?
  • 15-11-2022, 15:41:52
    #2
    Akbank mı çöktü demeyeceksiniz hocam "Akbank bugün çökmedi mi" diyeceksiniz, malum her gün çöktüğü için, çökmediği günler konu açmak gerekiyor.
    son çöküntüde hesabımı kapattığım için bilmiyorum ama kesin çökmüştür : )
  • 15-11-2022, 15:43:26
    #3
    yaziliman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Akbank mı çöktü demeyeceksiniz hocam "Akbank bugün çökmedi mi" diyeceksiniz, malum her gün çöktüğü için, çökmediği günler konu açmak gerekiyor.
    son çöküntüde hesabımı kapattığım için bilmiyorum ama kesin çökmüştür : )
    Hocam sen beni güldürdün Allahta seni güldürsün ya sayen de kahkaha attım
  • 15-11-2022, 15:44:15
    #4
    Pos cihazlarına kadar çalışmıyordu. Şimdi düzeldi. Her ayın 15’inde bu problemi yaşatıyor sağolsun
  • 15-11-2022, 15:45:19
    #5
    Genemi sorun var şu bankada Garanti bankasından şaşmıcaksın..
  • 15-11-2022, 15:45:20
    #6
    Bende sorun yok
  • 15-11-2022, 15:45:34
    #7
    BilgiKisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pos cihazlarına kadar çalışmıyordu. Şimdi düzeldi. Her ayın 15’inde bu problemi yaşatıyor sağolsun
    Günü geliyor diye bilir miyiz hocam Akbank için
  • 15-11-2022, 15:45:42
    #8
    BilgiKisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pos cihazlarına kadar çalışmıyordu. Şimdi düzeldi. Her ayın 15’inde bu problemi yaşatıyor sağolsun
    Keşke sadece her ayın 15'inde kapatsalar da biz de bilsek, adamlar kurban bayramı girişinde çöktüler şaka gibi. Herkes kurban parası gönderecekti, o günden sonra her zaman paramı 3 bankaya bölüyorum. Asla tek bankada bırakmam.
  • 15-11-2022, 15:46:23
    #9
    KingCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genemi sorun var şu bankada Garanti bankasından şaşmıcaksın..
    Garantiden kart alıcaktım unuttum bak yarın erken kalkıp bankaya gideyim iyi oldu bunu gördüğüm