BilgiKisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pos cihazlarına kadar çalışmıyordu. Şimdi düzeldi. Her ayın 15’inde bu problemi yaşatıyor sağolsun
Keşke sadece her ayın 15'inde kapatsalar da biz de bilsek, adamlar kurban bayramı girişinde çöktüler şaka gibi. Herkes kurban parası gönderecekti, o günden sonra her zaman paramı 3 bankaya bölüyorum. Asla tek bankada bırakmam.