bir script yazmak istiyorum acaba ne scripti yazıyım (programlama dilleri detayda) ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
bir script yazmak istiyorum acaba ne scripti yazıyım (programlama dilleri detayda) ?
9
●
236
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
bir script yazmak istiyorum acaba ne scripti yazıyım (programlama dilleri detayda) ?
1
2
14-11-2022, 21:58:16
#10
Asilzade
JosephC adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yapilabilir
canının sıkıntısı falan kalmaz
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler