• 12-11-2022, 21:07:06
    #1
    Aranızda işitme kaybı yaşayan var mı?
  • 12-11-2022, 21:09:23
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Selamlar hocam,işitme merkezimiz var.Yardımcı olabileceğim bir şey varsa severek yardımcı olurum.
  • 12-11-2022, 21:14:53
    #3
    Merhaba hocam Odyologum ben. Sorununuz tam olarak nedir?
  • 12-11-2022, 21:15:16
    #4
    Bugün birisi kovid olduktan sonra işitme kaybı yaşadığını söylemişti. Siz de yazınca o aklıma geldi
  • 12-11-2022, 21:16:03
    #5
    bende hafiften yaşamaya başladım gibi duyamıyorum
  • 12-11-2022, 21:45:26
    #6
    bende de, günden güne sağ kulakta %15 kayıp oldu. Son 3 yıldır bariz hissediyorum.
    Defalarca kulak ve kbb doktoruna gittim. Bir çare yok.
    Tinnitus dedikleri bir de çınlama mevcut..
    Yaş 43.
  • 12-11-2022, 21:53:18
    #7
    mkozdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende de, günden güne sağ kulakta %15 kayıp oldu. Son 3 yıldır bariz hissediyorum.
    Defalarca kulak ve kbb doktoruna gittim. Bir çare yok.
    Tinnitus dedikleri bir de çınlama mevcut..
    Yaş 43.
    Salı günü Türkiyenin en iyi kulak doktoruna gideceğim. Bana da bazı şeylerin çaresi yok dediler bir de en iyisinden dinlemek istediğim için 5000 liralık masraf yaptım.