Gençlerin her zaman arkasından olan kosgeb

62.01.01 nace koduyla ileri girişimci olarak başvurdum 2 kurula girdim ve beni yanlış anlayıp geleneksele düşürmeye çalıştılar ve üstüne yazılımcı oldugumu söyledim ve çalıştıgım iş yerlerinde sigorta girişimi yazılımcı olarak girilmedigi için işten anlamdıgımı ortaya attılar. dünya markası volvo'da yazılımcı olarak çalıştım devlet kurumlarında çalışan cahil müdürlerin kararına kalmak çok gülünç (GERÇEKTEN 300 400 BİN vb rakamlarda hibe alabilen varmı merak ediyorum )