• 11-11-2022, 16:21:48
    #1
    Gençlerin her zaman arkasından olan kosgeb 62.01.01 nace koduyla ileri girişimci olarak başvurdum 2 kurula girdim ve beni yanlış anlayıp geleneksele düşürmeye çalıştılar ve üstüne yazılımcı oldugumu söyledim ve çalıştıgım iş yerlerinde sigorta girişimi yazılımcı olarak girilmedigi için işten anlamdıgımı ortaya attılar. dünya markası volvo'da yazılımcı olarak çalıştım devlet kurumlarında çalışan cahil müdürlerin kararına kalmak çok gülünç (GERÇEKTEN 300 400 BİN vb rakamlarda hibe alabilen varmı merak ediyorum )
  • Kabul Edilen Cevap
  • 11-11-2022, 16:23:53
    #2
    aracılar var hocam onlarla görüşseydiniz keşke önce
  • 11-11-2022, 16:27:02
    #3
    TuruncuMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aracılar var hocam onlarla görüşseydiniz keşke önce
    sanki burada vardı
  • 11-11-2022, 16:28:34
    #4
    Kelebek35Masal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanki burada vardı
    emin değilim görmedim ama dışarda var hocam, içerde %100 onaylatıyorlar projeyi sizdende yüzde alıyorlar(10-15k gibi bir rakama denk geliyordu)
  • 11-11-2022, 16:29:21
    #5
    TuruncuMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    emin değilim görmedim ama dışarda var hocam, içerde %100 onaylatıyorlar projeyi sizdende yüzde alıyorlar(10-15k gibi bir rakama denk geliyordu)
    anladım hocam
  • 11-11-2022, 16:36:18
    #6
    İleri girişimcilik desteği için hibe almak istediğiniz sektörle ilgili önceden tecrübeli olmanız isteniyor sgk'da işçi kodu bu yüzden önem arz etmektedir eğer yazılım geliştiricisi olarak girilseydi çalışma kodunuz sorun yaşamazdınız.
  • 11-11-2022, 16:38:34
    #7
    worksd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İleri girişimcilik desteği için hibe almak istediğiniz sektörle ilgili önceden tecrübeli olmanız isteniyor sgk'da işçi kodu bu yüzden önem arz etmektedir eğer yazılım geliştiricisi olarak girilseydi çalışma kodunuz sorun yaşamazdınız.
    komik cevap gerekli sertifikalarım var hocamm sgk koduna bakmaları komik ne yapayım sgk şirkete davamı açayım sonuçta adam maaşımı verdi sskmı yaptı.
  • 11-11-2022, 16:40:13
    #8
    Kelebek35Masal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    komik cevap gerekli sertifikalarım var hocamm sgk koduna bakmaları komik ne yapayım sgk şirkete davamı açayım sonuçta adam maaşımı verdi sskmı yaptı.
    Lisans veya yüksek lisans mezuniyetiniz nedir peki
  • 11-11-2022, 16:45:42
    #9
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    @brscicek; hocam bu konuda hizmet veriyordu halen veriyor mu bilmiyorum.