BoldPilot05 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Twitter 8$'a tik alma başladı mı?
11
●508
- 10-11-2022, 19:58:17Üyeliği durdurulduKullanılabilirlik: Twitter Blue şu anda iOS'ta yalnızca ABD, Kanada, Avustralya, Yeni Zelanda ve Birleşik Krallık'ta kullanılabilir ve genişleme planları vardır. Tüm özellikler tüm platformlarda mevcut değildir .
9 Kasım 2022'de veya sonrasında oluşturulan Twitter hesapları şu anda Twitter Blue'ya abone olamayacak. - 10-11-2022, 20:11:33Arkadaşlar az önce aldım link: https://twitter.com/@ozinaniryahya
