Konu
Twitter 8$'a tik alma başladı mı?
10-11-2022, 19:58:17
#11
HGG
Üyeliği durduruldu
Kullanılabilirlik: Twitter Blue şu anda iOS'ta yalnızca ABD, Kanada, Avustralya, Yeni Zelanda ve Birleşik Krallık'ta kullanılabilir ve genişleme planları vardır.
Tüm özellikler tüm platformlarda mevcut değildir
.
9 Kasım 2022'de veya sonrasında oluşturulan Twitter hesapları şu anda Twitter Blue'ya abone olamayacak.